Eğer İlimizde geçici koruma, uluslararası koruma başvuru sahibi ya da statü sahibi olarak ikamet ediyorsanız, 25/04/2022 tarihinden itibaren aşağıdaki iş ve işlemler için e-randevu.goc.gov.tr adresinden online randevu almanız gerekmektedir.
İl Müdürlüğümüzde her gün sadece belirli sayıda yabancının işlemi yapılabilmektedir. Randevu almak, İl Müdürlüğümüzdeki sürecin, sizin ve aileniz için hızlı yapılabilmesini sağlamaya yardımcı olacaktır. Önceden randevu aldıktan sonra randevu gün ve saatinde İl Müdürlüğümüze gelmeniz gerekmektedir.
Randevu alma işlemi ücretsizdir. Kimsenin randevu almak için sizden ücret talep edemeyeceğini unutmayın. Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, 157 YİMER çağrı merkezini arayın.
Önemli: Lütfen randevu kodunu not ediniz ya da gelen onay SMS’ini saklayınız. Randevunuza gittiğinizde bu kodu göstermeniz istenecektir.